Friday, January 4, 2008

Ledzikowe klipy part tu.

Trochę długo mi zeszło z zebraniem się do part tu. Za leniwy jestem i dlatego tak wyszło. Ale lenistwo mi przeszło i part tu jest.

11. Plaid "Itsu" (2002r) Reż. Pleix
Pokopany klip, jednak w tym szaleństwie jest metoda. Ludzie to świnie.



12. The Avalanches "Frontier Psychiatrist" (2000r) Reż. Tom Kuntz, Mike Maguire
Tego teledysku nie mogło tu zabraknąć




13. Dj Shadow "Six Days" (2002r) Reż. Wong Kar-Wai
Mam sentyment do wszystkiego co zrobił pan Kar-Wai.


14. Marek Biliński "Ucieczka z Tropiku" (1984r ) Reż. ?
Marek na swojej stronie napisał, że ten klip został uznany przez telewidzów za najlepszy w owym czasie. Dziś już nie powala ale i tak warto obejrzeć i cofnąć się w czasie.





15. Max Richter "Song" (2006r) Reż. Yulia Mahr
Strasznie podobają mi się zdjęcia do tego teledysku.



16. Sigur Ros "Vidrar vel til loftarasa" (2001r) Reż. Stefan Arnie, Siggi Kinski i Sigur Ros
Zdecydowanie najlepszy klip Sigurków. Chociaż "Vaka" mu nie ustępuje. Świetny, po prostu świetny.




17. The Roots "Do what they do" (1996r) Reż.?
Klip zrobiony tyle lat temu, a przekaz aktualny do tej pory.




18. Air "All I Need" (1998r) Reż. Mike Mills
To co, że nudny. I tak na mnie działa.



19. Eagles of Death Metal "I Want You So Hard (Boy's Bad News)" (2006r) Reż. Akiva Shaffer

Całkiem zabawny klip. Dźięki Scuraffi, bez Ciebie nigdy bym go nie zobaczył:D



20. Jamie Lidell "Multiply" (2005r) Reż. Dominic Leung
Świetne 'lomowe' zdjęcia.